När tomheten inom dig ekar och du inte vet vart du ska

Sämst uppdatering men jag har verkligen inte haft någon blogglust alls. Dessutom
har jag inte haft något direkt att skriva om, vilket går hand i hand ganska bra.

Idag har jag i alla fall legat och solat ett tag. Kockosoljan var självklart med. Jag låg från 11-13 och fick även sällskap av Tim. Har fått en del färg vilket känns riktigt bra. Dubbelsolade (i solarium OCH utomhus) i måndags.
Ikväll ska jag träffa Emmelie & Becca. Det var från början tänkt att vi skulle gå och se på bio, men så blir det hur som helst inte nu. Så vi får se vad vi hittar på för någonting annat! Ska i alla fall sova hos min baby ikväll ♥


Tim & jag i Danmark 2009(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide