Forget what you want and remember what you deserve

Idag är det full rulle hela dagen lång vilket jag kommer att trivas toppen med. Inga tillfällen eller luckor till att fundera på saker mellan himmel och jord. Det har varit så mycket saker på senaste tiden, eller på det här påsklovet ska jag väl säga. Jag känner att jag behöver en dag till att bara släppa allt och det är precis vad jag ska göra idag...

Detta är första gången på hela lovet som jag sover så här länge, annars har jag alltid vaknat vid nio. Så nu blir det lite bråttom för jag hade ju tänkt fixa lite grejer nu på förmiddagen. Kl 15 ska jag iväg på påskmiddag hos farmor & farfar med släkten. Det ska bli jätte mysigt! Någon timme senare kommer min fina Sanna till mig för att fixa till oss lite. Sen drar vi vidare till de andra och dagen kommer självklart att toppas med utgång!


Jag & Nettan igår på hennes tjejmiddag! Tack för den lyckade kvällen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide