You´ll never know unless you try

Lördag: På dagen var det påskmiddag hos farmor och farfar och efter det kom Sanna till mig. Vi sminkade oss och snackade en hel del. Vi hade ju inte träffats på ett tag! ♥ Fram mot nio blev vi upphämtade av André (Sannas pojkvän) och Niklas och åkte till Benjamins lägenhet där förfest väntade. Efter ett antal kortspel och vissa fått åka bussen så tog vi taxi ner till stan och The Strip!
Jag hade aldrig varit där förr och bara det var ju kul att få komma till ett nytt ställe. + Att jag aldrig varit ute med Sanna förut. Kvällen vart otroligt lyckad och jag måste nog säga att det här var en utav mina roligaste utgångar hittills. Fast debuten toppar ju fortfarande självklart, den är ganska svårslagen just för att det var min första gång.
Efter mycket om och men och tack vare världens snällaste mamma sov jag hos Rasmus.

Söndag: 5 timmar sömn hade jag fått. Inte så mycket att hänga i granen för med andra ord. Men något positivt var att trots att det blev lite för mycket igår så mådde jag hyfsat bra ändå, vilket var superskönt. Det hade kanske inte varit någon hit att sitta på släktmiddag i stekande sol och må skit, haha. Det vart gör-dina-egna-grillspett till middag och till efterrätt blev det annanspaj med vaniljglass. En mysig kväll i kvällssolen med Rasmus släkt!

Måndag: Idag har vi inte gjort någonting speciellt alls. Legat och latat oss och bara tagit det lugnt. Färg på kroppen har vi också fått idag. Men jag tror att jag ska hoppa in i ett solarium nu i veckan för att förstärka det lite. Ikväll blir det lugnt för min del. Ska väl kika över allt plugg som jag har råkat lägga åt sidan under lovet. Kanske är dags för mig att börja inse att skolan börjar imorgon igen? Blä, får ångest av bara tanken. Jag längtar redan till helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide