Vi älskar Sörmland, javisst!

Det blev en riktig rysare till kvartsfinal. Skåne stod
för motståndet, vilket inte gjorde det till en lätt uppgift.
De var riktigt bra och det bästa motståndet vi har mött
i SM, men vi var ta mig tusan ännu bättre! Vilken match
vi gör! Våran bästa på hela SM:et och det är bara surt
att det hela ska avgöras på straffar. Orättvist.
Det blev alltså torsk me 2-1 efter straffar och vi är
därmed utslagna ur SM för DJ17.
Riktigt, riktigt tråkigt. Nog för att de hade mycket boll
men vi både skapade och hade så många fler chanser
än vad de hade.

Jag känner mig i alla fall jättenöjd över både min egen
och lagets insats i detta SM. Från att börja halvdant till
att avsluta så starkt! Det här har varit otroligt nyttigt
och lärorikt för mig att få spela SM. Att få möta riktigt bra
lag igen. Nu vet jag att jag inte har tappat det, jag
har det fortfarande i mig.

Efter våran match kollade vi på HJ17's kvartsfinal mot
Hälsingland. Riktigt kul match att titta på! De/vi vann
tillslut me 11-5 och då blev det segerdans!!!
Imorgon ska vi titta på deras semifinal som de spelar
mot Stockholm. Håller tummarna för att det blir finalspel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide