11.08.24 Back to school

Så var den första "skoldagen" på knappt två timmar avklarad. Det var inte så mycket mer än upprop och info om praktiken & schemat. Imorgon är det igång igen som vanligt och jag klagar inte! Det ska bli så kul att få ha grafisk medieproduktion igen :) Någonting annat som jag heller inte klagar på är schemat. Kan vara det softaste jag någosin haft & kommer att ha! Kolla bara på det här:



Måndagar: Skola 13.50-16.30
Tisdagar: Skola 12.55-14.45
Onsdagar: Ledig fram till v.43
Torsdagar: Skola/Grafisk MP 9-15
Fredagar: Skola/Grafisk MP 9-15

Kan man ens kalla det här för skoldagar? Kommer ju inte ha några problem med att gå upp på morgonen i alla fall. Jag funderar faktiskt på att skaffa gymkort nu under höstterminen. Så behöver jag inte sova bort hela måndag, tisdag och onsdags morgonen. Så får jag känna mig lite duktig också! :)


Kommentarer
Postat av: madde

Varför har du inte det där på onsdag? Vill hitta fler ämnen att stryka på schemat hehe (a)

2011-08-24 @ 22:09:26
URL: http://maddeblom.blogg.se/
Postat av: Tess

SV. Jag vet inte faktiskt. Tror det var så att det var en "lektion" som bara gällde tryckeleverna. Men vi som går grafisk medieproduktion är i alla fall lediga då :)

2011-08-25 @ 12:32:09
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide