Good morning little miss sunshine

Juli är över vilket känns rätt skönt, det har inte riktigt varit min månad. Fast jag måste samtidigt medge att det ger mig lite ångest, nu är det ju bara ynka tre veckor kvar till skolstarten den 24e augusti. Jag ska njuta så mycket jag bara kan av det som är kvar på mitt sista sommarlov! Så jag hoppas på mycket sol & värme som idag :)

Jag & mamma kom nyss hem från Torpa där vi har legat sedan elva. Grymt härligt & färgen börjar äntligen arta sig! Nu tänkte jag slänga mig i soffan i någon timme och titta på Andra Avenyn. Ikväll blir det en mysig nattritt med Sanna och sen kommer älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide