Jag vill säga någonting men jag kan inte tänka klart

Igår kväll vart det bio med mamma så där lite spontant. Vi såg på Bridesmaids. Det var som en sämre version av Baksmällan kan man säga. Tyvärr ingen ny favorit, men helt okej i alla fall. Efter bion åkte jag hem till älskling och sov. Usch, det är så trist att vi inte kan göra någonting på dagarna. Vi hinner ju bara ses på kvällarna eftersom att Rasmus jobbar så mycket. Men bra pengar är det!

Idag ska jag träffa Nettan & Alexandra. Alex ska ge mig en kurs i systemkamerans inställningar. Förhoppningsvis så har jag lärt mig lite fler avancerade saker så att jag äntligen kan påbörja mitt efterlängtade projektarbete. Ikväll är det innebandyträning som gäller.

Förresten så tog min fina Sanna körkort igår! Hur grym är hon inte!!! Åhh, nu vill jag också... Känns som att det är dags att sätta fart på riktigt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide