När det väl inträffar njuter jag

Idag har jag nog haft en utav de bästa dagarna på länge. Det är fortfarande inte felfritt, men mycket bättre. Och det räcker för det är ett steg i rätt riktning. Jag kom nyss hem från en utekväll på 550 med Sanna & co. En klart lyckad kväll med mycket dans & nu värker mina fötter värre än någonsin!

Tidigare idag var jag på stan med mamma & pappa. Rasmus gick upp jättetidigt idag för att åka på innebandycup i Torshälla. Önskade att jag kunde ha åkt dit och tittat men det får bli vid nästa tillfälle. På stan var det hur mycket folk som helst. Kringelfestivalen måste vara en succé för Södertälje! Men i alla fall, jag fick ju min lön igår så jag kände att jag var värd en shoppingtur. Köpte en tunnare vinterjacka, ett par skinnshorts, en skjortblus och så en päls från Johnells. Pälsen är verkligen hur fin som helst & min "gamla" jacka har blivit en helt ny jacka, haha! NÖJD TJEJ!

Nu kurrar magen så jag ska ta mig en snabbtitt i kylskåpet och se vad vi har. Sen blir det bums i säng för mig! Saknar min pojke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide