Yesterday is gone. We got to keep moving on.

Vart ska jag börja? Bloggen har blivit lite puttad åt sidan nu den senaste tiden. Men den kommer nog komma i ordning med tiden då skolan & alla rutiner är igång igen.

Igår: Jag hade en slapp dag med min kille, bakade en citronmarängpaj för första gången med lyckat resultat & mot kvällen åkte jag till Nykvarn för en härlig förfest med godingarna Sarah, Helena & Emmelie. Vi fortsatte in till Södertälje, varken 550 eller Strippan var öppet, så det blev Flamingo till slut och jag som var så sugen på dans! Det får tas igen en annan gång :)
För mig blev det dock en ganska tidig kväll då min kropp varken orkade eller mådde så bra. Men med tanke på hur lite jag sover nu för tiden så är väl inte det så konstigt kanske.

Idag: Imorse när jag vaknade mådde jag betydligt bättre. Så 13-16 åkte jag iväg och jobbade på Torekällberget. Idag var det verkligen stressigt under hela dagen, annars brukar det komma i vågor. Så nu känner jag mig välförtjänt utav en stund i soffan & god mat.
Ikväll ska jag iväg till min prins som jag har 14 månader (1 år & 2 mån) med idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide