I wanna be forever young

Jobbade som sagt både igår och idag. Det har varit rätt mycket folk båda dagarna men jag tycker om när det är så. Då glömmer man bort att titta på klockan och helt plötsligt slutar man. På fredag får jag min lön. Min första Riktiga lön faktiskt. Det kommer sitta fint lagom fint med både sommarjobbslönen från juli + augustilönen :) Undrar om man får studiebidraget i augusti också?

Nu är det endast två dagar kvar av mitt sista sommarlov. Sen är det tillbaka till verkligheten igen. Men jag klagar inte, faktiskt inte ett dugg. Jag har redan sett mitt schema och om det nu stämmer så kommer jag ha ett jävligt slappt tredje år. SISTA ÅRET, det är helt stört... Fan, nu får jag åldersnojja också. Om några år är det dax för att bli Vuxen. Paniiiik! Vill inte. I wanna be forever young. Aja, totalt onödigt inlägg men nu vet ni lite om hur jag tänker i alla fall. Värt.

Note to myself:
Ett gott skratt förlänger livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide