Jag försöker förvandlas men jag går i repris

Måndag: Lunch och mys med mamma på stan
Tisdag: Njuta av den sista sommarlovsdagen & innebandyträning 17.30-19.30
Onsdag: Skolstart kl 13.00
Torsdag: Skola & innebandyträning 18-20
Fredag: Skola & LÖNINGSDAG
Lördag: Klassåterträff med älskade 9C
Söndag: Träningsmatch mot Djurgårdens IF

Nu ska jag fixa iordning det allra sista i mitt rum. Lägga in kläderna i garderoben/byrån, printa ut bilder och sätta de i tavlor som ska upp på väggen! Har inspirerats av lite bilder på google. Det är så himla kul att inreda! Jag längtar tills jag flyttar till min egna lya och får inreda allt precis som jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide