Frågan är när det är över på riktigt

Första skolveckan är över och 100% närvaro läser jag på rapporten. Idag gick jag bara 9-11.30 och sen fick vi sluta. Trots att vi har hur mycket som helst att göra. Känner mig lite halvt stressad över hur vi ska hinna göra klart våra almanackor, påbörja vårt projektarbete och samtidigt träna inför vår APU.

Dagens toppen är att jag äntligen har fått min lön x2. WOHO! Det är galet hur livet kan kännas lite lättare av pengar. Så när abonnemanget har överlåtits till mig så ska jag beställa en iphone det första jag gör. Jag är så sjukt trött på min halvt fungerade SAMSUNG-mobil. Och där har vi väl också dagens botten. Eftersom att abonnemanget håller på och skrivs över från pappa till mig så kommer det att vara obrukbart tills jag får mitt nya sim-kort, vilket är nästa vecka! Alltså är jag för tillfället onårbar och det kommer jag nog att vara under hela helgen. Då är ju bara frågan hur fan jag ska klara mig utan en mobil?????? Det här måste ju vara det osmartaste någonsin, för jag antar att jag inte är den enda här i världen som har haft sin pappa stående på sitt egna abonnemang. Och som grädde på moset så var jag nyss och satte upp en lapp i stallet om medryttarhäst - med mitt mobilnummer. Jag hade ju inte en susning om att det skulle bli obrukbart. Men det är ju klart. Typiskt.

Ikväll blir det fredagsmys ♥ Men nu ska jag gå och färga håret som jag inte har gjort sen ibörjan av juli. Det är nästan två månader sen så ni kan ju tänka er hur det ser ut. Varför föddes jag inte som brunett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide