2011.08.31 14:27

Idag är ingen rolig dag. Jag ligger hemma och är sjuk i det här fina vädret. Feber & halsont. Det går ju inte att göra så mycket då heller så det har resulterat i att jag fått världens ryggvärk. Jag har legat i sängen/soffan sen igår eftermiddags. En massage skulle inte sitta helt fel. Tänkte försöka ta mig ut på en liten promenad sen i alla fall. Allt för att försöka bli frisk till på fredag då vi åker till Karlstad. Det komiska är ju att förra året då vi skulle till Karlstad var jag också sjuk! Fast då var det lite värre med både öron- och ögoninflammation. Det hoppas jag verkligen att jag slipper den här gången.

Sitter just nu och rorar mig med tjuvlyssnat.se & felsms.com. Roligare än så blir det inte!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst är den :D Den kostade 50 euro = 460 kr. men i verige sg jaga tt en kostade 559 kr! :) Den finns i svart, mörkblå, beige och den färgen jag har :D

2011-08-31 @ 19:51:28
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tog strl. M, har egetnligen S, men jag ville att den skulle vara lite lösare :) den sitter rätt löst, iaf på mig som inte vill ha den knäppt, men om jag hade tagot S och knäppt den s hade den vart lie tajtare :D haha. tkr absolutbatt du ska beställa den, lätt de bästa plagget i min garderob :D

2011-08-31 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide