The most important things are the hardest to say

Vilket grymt väder vi har! Så himla underbart! Fortsätter det så här sparar jag hellre mina pengar istället för att åka på en utlandsresa. Jag har legat på Torpa varje dag den här veckan och fler dagar hoppas jag att det blir! Hann dessutom jobba både i måndags & i tisdags då jag blev inkallad.
Innebandyträningarna har satt igång nu också. I tisdags var den första innebandyträningen på flera, flera veckor! Den gick ju som den gick... Man ska nog inte ha alltför höga förväntningar på sig själv de här första träningarna. Men det känns i alla fall skönt att komma igång igen!

Lördag: Det blir en tur till Vingåkers Factory Outlet på dagen. Sedan ska jag hem till älskling & vara barnvakt åt sötnosen Nellie! På kvällen är vi bjudna på födelsedagsfest hos André som fyller 20 år.

Söndag: Kolla älsklings träningsmatch mot Hammarby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide