2011.12.14 älskade onsdag

Äntligen är det onsdag. Min favoritdag utan tvekan. Varför? Inga krav och inga måsten, utan jag kan bara göra det jag vill och orkar. Så himla skönt. Dessutom hinner jag se julkalendern, Bonde söker fru och Leilas jul på tv ikväll. Woop!
För övrigt är det bara en vecka kvar till jullov. Sjukt. Jobbar dock 22-23e och 25-26e. Money, money, money. Det behövs verkligen nu efter alla julklappar osv. Men jag har inte fått någon julkänsla alls vilket är urtråkigt. Jag som typ missade lucia igår. Nästa år ska jag anstränga mig mer och gå och se på något luciatåg. För att hoppa från det ena till det andra, vart är den där förbannade snön? Det är dags att komma nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide