Dec. 06, 2011

Jag tror jag avlider av trötthet. Sitter på praktiken och jobbar med mitt projektarbete. Finns dock inte så mycket kvar att göra på det, så frågan är vad jag ska göra resten av dagen? Det är väldigt lugnt med jobb nu också det är ju inte fullt upp direkt. Åh, jag vill ha jullov. Är så galet lat. Vill sova. Vill jobba och tjäna pengar. Vill få och ge bort julklappar. Vill träffa mina nära. Vill äta julmat och tomtegröt. Jag älskar julen. Det är bara snön som saknas nu. Tur är har jag några riktigt bra helger att se fram emot nu i december. Älskade helg, kom. Förresten, nämnde jag att jag ska på massage kl 11? Skööööönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide