HOLD ME IN YOUR ARMS AND SWAY ME LIKE THE SEA.

Ingen vidare rolig fredag har det varit idag. Dock behövlig. Jag har bara gjort en massa måsten. Diska, Tvätta, vika kläder, dammsuga, plocka undan, bädda osv. Mitt rum har i alla fall fått en liten uppfräschning och det gillas! Jag köpte två tavelhyllor i veckan också som även ska sättas upp inom en snar framtid.
Min fredagskväll blir i alla fall betydligt roligare. En myskväll med en hel massa prat & skratt med tjejerna står på tur och inatt får jag krypa ner hos min älskling. Aja, pappa som varit borta hela veckan kom nyss hem, så nu ska jag ner och krama på honom. Pussis!

 
Världens sötaste låt. Lyssna på texten. Gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide