Juldagen 2011

Dagen började med jobb 10-30-14.30 men det gjorde mig ingenting. Dagen gick snabbt som tur var och sen var det bara att börja ladda. Min första utgång på juldagen och det blir absolut inte den sista. Vilken jävla kväll! Det började med att vi träffades hemma hos mig och efter det gick det bara utför. Vi hade bokat bort på The Strip så vi var där vid halv åtta tror jag. Fick in våra hinkar med smirnoff & cider och maten som kostade 120 spänn och som jag tog fyra tuggor av. Vet inte riktigt vad som hände där haha. Kvällen fortsatte i samma spår och jag tror faktiskt att det här var årets utgång! Med de bästa människorna runt omrking mig kan det inte bli så mycket bättre. Tack mina fina ♥




Bild 1: Emmelie, Matilda & Elin Bild 2: Sarah & Helena
Bild 3: Helena Bild 4: Helena, Matilda & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide