Forget the risk and take the fall. If it´s what you want, it´s worth the fall

Känner en sjukt härlig känsla i kroppen just nu. Jag är klar med allt. Att först bestämma sig vad man ska köpa för julklappar, handla de & slå in. Det är en process i sig och stressig som tusan också. Skönt att det äntligen är över! I helgen finns det inga måsten för mig har jag bestämt mig för. Jag behöver lite happiness känner jag.

Julafton: Firar som vanligt hos farmor & farfar med släkten på den sidan. Mys! Äntligen ska jag få äta julmat också, bästa bästa! Sedan åker jag till min boyfriend och firar där.
Juldagen: Upp och jobba 10.30-14.30. Behöver alla pengar jag kan få nu så det gör mig bara glad egentligen. På kvällen kommer tjejerna hem till mig först och sen är det ingenting annat än The Strip som gäller. Woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide