Julafton 2011

Julafton var supermysigt ♥ Kände ett otroligt lugn inom mig över att ha alla samlade här hemma. Det händer alltför sällan och gick på tok på för snabbt också. Vi åt god och efterlängtad julmat, sen kom tomten och vi fick våra julklappar (skriver längre ner) därefter följt av obligatoriska Kalle Anka och julfika. Jag har världens bästa släkt ♥ På kvällen firade jag med Rasmus och hans släkt. Då blev det lite mer paket :) Dagen avslutades med filmen "Tomten är far till alla baren". En riktig 10poängare kan jag lova.

- OnePiece
- En personlig vänskapsbok från Rebecca
- Presentkort på MakeUpStore
- Pengar
- Britney Spears parfym
- Bakformar & skålar
- Bodybutter i jordgubb
- Eyelash serum

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide