You learn like a shadow flows in the rain, like a foreign flame in the dark, showing you the way

Instagram är min nya grej helt klart ♥ Tycker att fler i min omgivning borde börja använda det, och då inte bara till att redigera sina bilder. På tal om någonting helt annat så beställde jag hem en eventuell jul/nyårsklänning från Nelly i måndags. Den kostade 499 kr och med min rabattkod fick jag även med ett par underkläder. Fri frakt så hela kalaset gick på ynka 366 kr! Hur bra deal blev det inte där? Hoppas nu att klänningen sitter som den ska. Den borde komma imorgon, om inte redan idag. Älskar att få hem kläder i alla fall!
Nu är klockan två och jag bara längtar tills jag är hemma. Då ska jag göra godaste tacopajen till mig och pappsen. Mycket höjdpunkter denna onsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide