11.02.04 God morgon

Jag måste börja med att berätta hur duktig jag har varit. Mamma och pappa har ju varit i Växjö (kommer hem idag) hela veckan. Det var meningen att mamma skulle komma hem idag, men hon stannade en dag till. Så inatt har jag faktiskt sovit helt själv. I vårat två-våningshus. För en annan är det kanske en baggis, men jag hatar verkligen att sova själv. Måste väl erkänna att jag är lite mörkrädd också. ;-)

Äntligen har det blivit fredag. Det har varit en ganska jobbig vecka för mig, på flera olika vis. Så jag hoppas att helgen blir bättre. Kommer att ha mer eller mindre fullt upp, men just nu ser jag det bara som positivt! Idag går jag 09.30 till 15.00 och ikväll ska jag äntligen få träffa älskling. ♥ Som jag saknar honom!

Love,
Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide