11.02.16 ONSDAG

Det har varit en ovanligt bra onsdag. Skolan gick som på räls. Låg lite efter i och med att jag var borta från förra veckans "lektion" eller mediekommunikationsdag. Men det tog jag igen idag vilket kändes hur skönt som helst! Vi skulle egentligen ha haft prov idag, men eftersom att det bara var En som hade pluggat till det så sköts det upp. Man fick välja mellan två alternativ och jag kommer att välja att göra ett hemprov. Visserligen måste man skriva mycket mer, och det blir väl mer som en inlämning då kan jag tänka mig. Men då har jag ju i alla fall tillgång till allt material, utan att behöva få in det i min tröga hjärna! :-)

Det är ju inte alls långt kvar till sportlovet nu. Inte ens 2 veckor och det känns bara för skönt! Ska verkligen ligga i gällande skolarbetet nu. 2 prov och en redovisning ska göras. Jag vill få klart allt innan jag går på lov så jag slipper tänka på det... Det skulle ju vara bra skönt att få ett pluggfritt lov! Så typiskt våra lärare att lägga ett prov direkt efter.

Hur som helst så var ju tanken att jag skulle åka och lämna mina resterande CV efter skolan. Tror ni det blev så eller? Haha nej! När jag väl kommit innanför dörren så kände jag hur tröttheten sköljde över mig. Det får bli en annan dag i veckan istället. Fick i alla fall ett uppiggande besök av Thilda & Nea för en liten stund sen! Det hade jag verkligen inte väntat mig! ♥ Vad jag saknar dom! Tycker det är så himla tråkigt att de inte kommer kunna komma på min & Sannas födelsedagsmiddag :(


Vi hade precis börjat sjuan och var väl 13/14 år. Ändå känns det inte som att det var Så länge sen.
Här ser ni också min Riktiga hårfärg och min mindre glamourösa tid, haha!


Kommentarer
Postat av: Thilda

Snälla rra underbara heeed :D kan du skicka lite old pics på oss tre! :D hade så gärna velat ha några :)

2011-02-17 @ 00:25:47
Postat av: TESS

♥ Självklart kan jag göra det. Kan skicka till din hotmail :D

2011-02-17 @ 12:10:42
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide