11.02.23 ONSDAG

Idag är det onsdag och bara tre dagar kvar till sportlov. Kämpa, kämpa! Alexandra har lovat att hjälpa mig med religionen idag på lunchen, jag fattar nada. Missade ju de lektionerna om hinduismen för att jag var sjuk då.

Annars idag så är det mediekommunikation/grafisk mediekommunikation som gäller. Nörda datorn hela dagen lång med andra ord. Jag skulle hellre vara ute i det här mysiga vädret på en ridtur! Ååh, saknar...


EDIT: SL är ju som vanligt helt underbara. Kom till centralen men där tog det stopp. Inställda tåg och fulla ersättningsbussar. Jag och min lärare kom överens om att det fick bli en pluggdag hemma för mig istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide