Glad alla ♥´s dag!

Idag är det alla hjärtans dag. 4 dagar kvar tills min 18 års dag med andra ord. Kan inte sluta tänka på det, samtidigt som jag inte kan fatta att det faktiskt är sant. STÖRT! skulle jag vilja säga.

Dagen har självklart spenderats med Rasmus! ♥ Vi har myst i stora lass och senare ikväll blir det mer! Vi har inte haft några planer eller bestämt någonting överhuvudtaget inför idag. Men jag gillar spontanitet. Rasmus har åkt på träning, så jag ska till honom sen. + Igår hade vi 8 månader! Jag älskar dig!


Jag vill också sprida lite kärlek till mina underbara vänner, familj och bekanta. Glad alla hjärtans dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide