It ain't over 'til it's over

Måndag igen och helgerna går som vanligt alltid för fort. Men speciellt denna. Förutom att ha blivit firad så har jag också hunnit med en del innebandy.

I lördags spelade vi match mot Trosa Edanö. Jag har inte så mycket att säga om denna match, mer än att vi var det överlägset bästa laget. Men en match går ju tyvärr inte att vinna utan att göra mål. Vi hade så många fina lägen! Det är en sten, en klump i magen jag känner just nu. Ingenting är säkert. Allting kan hända. Men då får man också se det från den positiva sidan, allt kan också hända till våran fördel. Vi ger inte upp! Matchref. för den som vill läsa finns här.

I söndags var det också distriktsträning i Hedebyhallen. Måste säga att det är någonting jag inte gillar med den hallen - har alltid varit och kommer alltid att vara så. Träningen gick i alla fall riktigt bra! Kände mig ovanligt avslappnad idag på planen, kanske för att vi delade upp oss? Södertälje/Nykvarn. Till en början gick det inte alls bra då vi provade ett nytt spelsystem. Men från då att vi gick tillbaka till vårat (nykvarns) spelsystem så gick det som på räls. Vi fick även våra gula kyckling-overaller idag!

Detta var sista distriktsträningen innan laget tas ut. Helt & hållet. Punktat och klart. Så nu är det bara att hålla tummarna! Den 6e mars är det förhoppningsvis återträff igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide