Min karriär börjar Nu

Igår jobbade jag över i skolan igen. Det är bara så himla roligt det jag håller på med just nu. Vi gör en bok som heter "Tonårstankar 4" och jag jobbar med layout och texthantering. Det låter inte särskilt roligt, och det är säkert inte så många som tycker att det är det heller. Men jag gillar det! Nu vet jag vad det är jag vill hålla på med och bara det känns grymt skönt!

Jag har också fått veta min praktikplats nu. Eller, det är inte klappat & klart än men så gott som. I vecka elva ska vi alla ut på besök. Jag kommer vara på ett ställe som heter Citat på katalog och ateljé. Det känns hur bra som helst för jag tror att det här var det bästa stället som jag kunde ha hamnat på!

Jag kommer att utvecklas och lära mig så himla mycket nya saker. Bara genom att jobba med boken vi gör nu så har jag lärt mig sjukt mycket. Dessutom tycker jag att det är så intressant och spännande att få vara med och göra olika produktioner från scratch. Vissa grejer är inte alls som man trott medans andra verkligen är supersimpla! FAN VAD JAG ÄR NÖJD & GLAD - ibland är skolan bara för bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide