VIRUS

I natt har jag sovit riktigt dåligt, legat och svettats men mestadels hostat. Ändå mår jag bättre idag och utslagen är borta. Än så länge kliar det ingenting så jag hoppas att de inte kommer tillbaka heller.

Var som sagt till Telgeakuten för ett par timmar sedan. Och här kommer det bästa av allt, körtelfeber har uteslutits. Visst att jag hade de flesta syptomten för det, men läkaren sa att det nog antagligen bara var ett virus. Varför jag hade fått utslagen var troligen för att jag varit så svag i kroppen.

Jag är så himla glad över det här beskedet. Nu är jag sugen på livet igen! (8 dagar kvar till 18 år!!!!!) Ni anar inte hur orolig och ångerfull jag har känt mig. Så mycket som jag har läst om körtelfeber. Haha, men typiskt mig att brusa upp sig över någonting och så stämde det inte. Men förväntar man sig det värsta, då kan det ju bara bli bättre. ;-)



Mina utslag på ben & rygg.


Kommentarer
Postat av: Otto

Men det där ser ju ut som nässelfeber ... sa dem inget om det? Och nässelfeber är absolut inget farligt, bara jävligt jobbig och irriterande .. Hur som helst, krya på dig!

2011-02-10 @ 15:17:42
Postat av: TESS

Jag tänkte också om det var nässelutslag. Men läkaren sa bara att det var ett virus och bara var att vänta ut. Tack Otto :) Just nu har jag ingen feber längre så jag hoppas att det är på bättringsvägen!

2011-02-10 @ 16:06:19
URL: http://missteess.blogg.se/
Postat av: Otto

Ja men det är bra att höra :) Nässelfeber utlöses ofta av en virusinfektion.. Så det är ju troligt att du hade det, i tillägg till en vanlig infektion.

Bara att äta nyttigt och dricka vatten .. och vila :) Så är du snart tillbaka i Björkestahallen ;)

2011-02-10 @ 21:24:25
Postat av: TESS

Det är inte klokt vad mycket sjukdomar och virus det finns! Jag slukar vattenglas efter vattenglas ;) Är nog tidigast tillbaka nästa vecka. Hoppas på det bästa!!

2011-02-10 @ 21:55:35
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide