Tack för allt

Jag vet inte vart jag ska börja. Har så mycket att berätta om, men vet faktsikt inte om jag kommer orka skriva om allt! Vill i alla fall först och främst börja med att säga att min 18års dag och allt därtill har varit toppen! En riktigt lyckad födelsedag alltså! :-)

Jag vill tacka alla som på något vis förgyllde min dag och även helgen. Jag har fått bästa uppvaktningen och de bästa presenterna av mina nära & kära. I fredags firades jag av släkten & älskling, i lördags av några vänner och igår av Rasmus familj. Jag vill att ni ska veta hur glad jag blivit och hur mycket allt betytt för mig! Så tack till alla! ♥

- Pengar till körkortet (nu ska för övrigt risk1 och halkbanan bokas!)
- Kläder
- Rosa mikrovågstofflor
- Boken Egoboost
- Smycken
- Eltandborste
- Presentkort på H&M och SF bio
- Lite gottigottgott
- Pengar


Liten Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide