2 upplevelser att längta till

Har en eller två grejer till att berätta om. Väldigt roliga. I fredags träffades jag & Emmelie för att ge varandras födelsedagspresenter. Båda fyllde ju år samma vecka/helg förra veckan!

Av mig fick Emmelie en "ledtråd" då jag inte kunnat ordna den riktiga presenten. Det var Septembers nya album "Love CPR", och då kanske ni förstår vad hon skulle få? Två biljetter till Septembers konsert i april! Själv fick jag två biljetter till en musikal "Leva livet". I mars ska vi på den. Riktigt roligt! Jag har aldrig varit på musikal förut så det ska bli jätte spännande!

Just nu känns livet lätt. Allt börjar ljusna och klarna för mig nu. Det är mycket som händer den närmsta tiden och det är så mycket saker som jag längtar till! Jag tror att mars och april -månad kan bli riktigt bra. Det känns så i alla fall och jag hoppas att jag har rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide