12 - 13 februari 2011

Jag känner att jag är på väg in i en bloggtorka, men jag ska kämpa på ändå. Det är så kul att gå tillbaka och läsa sen när man blivit äldre! Jag har ju inte bloggat något vidare under helgen, därför tänkte jag ta en "snabbgenomgång" nu.

Lördag: Det var först tänkt att jag skulle med till Växjö och kolla på Rasmus åttondelsfinal i JAS. Men i och med att jag blev sjuk i början av veckan och nu var på bättringsvägen, så kändes det inte som en så smart idé att sitta på en buss i 10 timmar. Jag fick nöja mig med att heja hemifrån framför liverapporteringen! Tyvärr torskade NIF med 5-2 oc h är därmed ute ur JAS.

Det blev en tripp till Gnesta för att hämta hem pappsen. Så passade jag och mamma också på att ta en snabbvisit till mormor och morfar! Middag åts på bästa Café Milano med föräldrarna. Jag får aldrig nog av deras kycklingcurrypasta!
På kvällen åkte jag till Nykvarn för att välkomna Rasmus hem. Vi hade ju trots allt inte setts på nästan 5 dagar. Det var så skönt att vara i hans armar igen. Kändes nästan overkligt när han stod där framför näsan på mig. Det var liksom ingenting som hindrade mig längre heller. Nu var det bara fritt fram till min älskling! ♥

Söndag: Från planlöst till planfullt. Haha, kan man säga så? Jag & Rasmus åkte med till Torshälla för att kolla på hans lillebrors match. Det passade ju perfekt att de hade matchen innan våran, då kunde vi ju kika på båda två! Det blev en heldag i Ellfolk Arena med andra ord. P95 vann sin match med 4-3 och vi vann med 11-9.

Efter detta var det raka vägen hem till mig (med stopp på Mc´Donalds) och Solsidan. Myspys! 8 månader hade vi dessutom idag! Min älskade kille ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide