11.01.13 Rocketsmatchen

Hade bästa kvällen igår med Emmelie och hon gjorde hela min dag idag dessutom. Sötan! Blir så himla glad utav dig! Idag har jag pluggat all day long också. Nu är jag i princip klar med 4/5 saker. Såå skönt! Jag ska snart över till farfar som ska få hjälpa mig med min sista inlämning som handlar om kriget i Afghanistan. Jag är så jävla oinstresserad av det och har 0 egna åsikter. Det skulle nog bli sjukt svårt om jag gjorde uppgiften helt själv. Så därför känner jag mig så himla lättnad över det här!

Ikväll är det också innebandyträning och jag är sjukt sugen! Vi ska prata om Rocketsmatchen. Det vi gjorde mindre bra och som vi ska tänka på tills nästa möte med dom och inför alla andra matcher också givetvis. Jag har inte skrivit det men vi torskade mot Rockets, surt nog.
Men jag tycker utan tvekan att vi var de värdiga vinnarna i den här matchen! Även fast vi inte höll samma höga kvalité på spelet genom hela matchen.  Men i första perioden spelade vi bokstavligen ut dom. Då visade vi verkligen vad vi egentligen kan och hur mycket bättre vi faktiskt är än dom. För vi spelar mer boll än till skillnad från dom som mest slår långbollar från backposition eller två pass ner i anfallande hörn.
Men matchen varar ju till slutsignalen går och den här gången var det Rockets som tog hem 3 pinnar. Men nästa gång är det vår tur, på hemmaplan dessutom. Fan vad jag längtar! Då blir det riktig pisk! 12 mars!!!!!!

Matchreferat från matchen hittar ni här! Såg nu också att jag blivit tilldelad 1 Go & Glá hjärta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide