2-13

... slutade matchen tillslut - till oss såklart! Riktigt skönt att vinna med en så stor målskillnad. Det behöver vi. Jag gjorde 1 mål och 1 assist (mina första poäng för det här året) men är inte riktigt nöjd med mig själv idag. Kändes lite som om jag var någon annanstans. Tyckte ändå att jag ryckte upp mig under matchens gång.

Lagets prestation var på topp! Det var flera stycken som spelade på nya positioner, och det gick minst sagt galant! Vi hittade varandra och spelet satt precis som det skulle. Känns också lite skönt att bortamatchen i Frejahallen en lördagskväll är ur världen. Nästa match är mot Onyx nästa söndag kl 14.30 på hemmaplan.

Ref. från matchen finner ni som vanligt här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide