11.01.11 Derbymatch väntar...

Första skoldagen och starten på vårterminen har då inte börjat bra, även fast provet faktiskt gick bra. Men jag är just nu bara så himla irriterad på alla lärare och skolan överhuvudtaget av olika anledningar. Ibland önskar jag att jag hade börjat på en annan skola! Jag är själv inte "utsatt" (eller visst är jag det, men det finns värre i min klass.) Jag fattar bara inte hur och med vad lärarna tänker med ibland?

Nog om det. Skiter i skolan för tillfället, nu är det full fokus på matchen ikväll. Kan man vara så här overloaded som jag är? Får nog tagga ner lite tror jag, eller? Neeeej :D Matchen (Rockets vs NIF) spelas kl 19.00 i Wasa!



Hehehehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide