Jag börjar tro att vi kan gå genom eld

Halva veckan har gått. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har officiell bloggtorka idag. Måste säga att det känns som att det var fett (ursäkta uttrycket!) länge sen jag och Rasmus sågs, även fast det bara var i måndags morse. Han kommer i alla fall hit efter sin träning. Lycka!

Men innan det funderar jag på att ta mig ett välförtjänt bad, med massor av skum i såklart. Det är ju bara ett måste när man badar! Då kan jag ju också passa på att läsa Tristan & Isolde som jag har i läxa. Fast jag hade ju hellre sett att det varit Blondinbellas Egoboost. Kanske nästa gång?



Kommentarer
Postat av: Anonym

egoboost är faktiskt inte speciellt bra. blev väldigt besviken :(

2011-01-26 @ 20:58:21
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide