2 vinster & en massa mys

Tänkte sammanfatta lite utav helgen som varit. Jag har inte varit någon hejare på att blogga då jag har haft lagbloggen hela veckan. Men en bättring kommer att ske!

Lördag och jag fick äntligen min efterlängtade sovmorgon. Åkte till Rasmus vid halv två för att gå på herrmatchen mot Mjölby. 14-3 till NIF blev följden av skönspel och många mål. Resten av dagen/kvällen var allmänt lugn och mysig! Åkte hem på natten för att sova hemma pga tidig träning i Vagnhärad.

Söndag och alarmet ringde kl 9. Hade inte fått särskilt många timmar sömn så mina ögon var rätt tunga på morgonen. Jag & mamma styrde kosan mot Vagnhärad och distriktträningen! Inte så ansträngande träning då den bestod av overallprovning och lekar. Sen var ju vi NIFare tvungna att sticka mycket tidigare för att ladda inför hemmapremiären. 9-3 vann vi med mot Onyx. Inte en utav våra bättre matcher, men stundtals hittade vi tillbaka till vårat spel. Viktigast var ju ändå att vi vann och att vi gjorde många mål. Även fast vi kunde ha haft ännu större målskillnad! Efter matchen åkte Rasmus med hem till mig, åt pizza och kollade på Solsidan gjorde vi ju såklart. Du är så mysig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide