Jag välkomnar 2011 med öppna armar

2010 är nu ett minne blott - ut med det gamla & in med det nya - 2011.

Imorgon far jag ner till Växjö till Tim & Josefine. Äntligen ska jag få se hur dom bor och har det där nere. Jag längtar! Tyvärr är det en hyfsat lång bilresa ner dit och i det här vädret lär den ju inte gå direkt fortare heller.

Jag kommer förhoppningsvis hem på tisdag kväll igen. Då har min älskling åkt till Uppsala för att döma ända till lördag. Hur ska jag klara mig utan honom i en vecka: 7 dagar - 168 timmar - 10 080 sekunder? Jag tackar & bugar åt den som uppfann telefonen.

Visste ni förresten att jag har världens bästa, goaste & underbaraste kille? Du är så fin Rasmus Lindkvist ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide