Man får starkare ben i uppförsbacke

Ikväll är det innebandy som gäller. Det är så sjukt mycket innebandy just nu. Titta bara här nedanför hur jag har det de närmsta dagarna. Jag känner att det snart svämmar över. Det blir lite för mycket för mig. Jag orkar inte och lusten håller långsamt på att försvinna. Skulle varit bäst om jag bara körde med laget...

Ikväll: Innebandyträning
Imorgon: Två skolDM-matcher mot Huddinge & Tullinge.
Lördag: Seriematch mot Trosa Edanö.
Tisdag: Innebandyträning i skolan + seriematch mot Torshälla.


Kommentarer
Postat av: emm

halsbandet är från ur & penn, tro det eller ej. var dessutom på rea! :)

2011-01-27 @ 18:43:44
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide