11.01.12 ONSDAG

Har suttit och pluggat hela dagen lång. Igår gjorde jag som sagt ett prov och idag har jag än så länge hunnit med 2 inlämningar. Alltså 3/5 saker är nu klara. Känns riktigt skönt! Jag älskar den här känslan som jag smått börjat känna. På fredag ska allt vara inne, tänk när jag är klar med alltihop! :-)

Jag har nu påbörjat andra halvan av årskurs 2. Andra halvan av helvetet skulle man kunna säga, haha. Men det är inte mycket kvar nu till sommarlovet. Tiden kommer nog gå fort - som vanligt. I årskurs 3 kommer skolan bli dagis typ, i alla fall vad det låter som. Praktik i ungefär 3 månader och inga direkta lektioner eller kurser heller. Jag har ju också läst klart mina 300 poäng efter tvåan. Tänk att det bara är ett drygt år kvar, sen är jag fri!

Nu ska jag och bästa Emmelie sova! Hörs imorgon! Puss!
PS. Tillfällig header på plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide