Som bästa vänner som tagit det till nästa level

Under dom dagar då jag inte har bloggat så mycket har både morfar och pappa hunnit fylla år! Jag älskar er ♥



Sedan har jag, mamma och farmor & farfar hunnit med en tripp ner till Tim & Josefine i Växjö. Pappa fick tråkigt nog stanna hemma för han prickade in att bli sjuk.

Första kvällen åt vi ute alla tillsammans & på måndagen gick vi på stan och myste! På kvällen var det hockeymatch, Växjö-Örebro, men Tim hade gjort illa axeln så han spelade inte... Tråkigt! På tisdag var det redan hemresa. Tiden gick så himla fort! I och för sig så var vi inte där så länge men det var knappt att man hunnit fatta att man var där. Skulle ha velat stanna några dagar till så man verkligen hann umgås! ♥

Både dit- och hemresan gick bra. Jag sov i princip hela tiden. Det var bara lite jobbigt igår när man sovit 5 timmar i bilen och sen skulle ge sig iväg på innebandyträning. Vi har förresten fått nytt golv i Björkestahallen så nu är det inte halt längre. Det nya golvet var riktigt skönt också! :) Kram Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide