11.01.09 SÖNDAG

Mina sista dagar på lovet har varit så himla bra. Umgåtts med mina saknade, Emmelie & Rasmus. ♥ Länge sen jag kände mig så här glad och det känns verkligen hur skönt som helst!

Distriktsträningen i torsdags var otroligt lugn, men bara positivt. Vi var inte alls många "distriktare" så det var tur att hela Rockets tränade samtidigt som oss. Kändes inte pressat överhuvudtaget (som det annars kan göra, i alla fall för mig) och träningen gick av bara farten! Skönaste och bästa distriktsträningen hittills.

Efter träningen hämtade Emmelie mig. Vi har hunnit med att göra både det ena och det andra. Kört en massa bil, tittat på innebandy, sett Paranormal Activity (som jag fortfarande tänker på...) och bara myst med en massa tjejsnack! Underbar tjej det där! ♥

På fredagskvällen skjutsade hon mig till Rasmus som äntligen kommit hem från Uppsala! Min underbara kille! Igår gick vi på SSK-Brynäs helt spontant. I sista minuten kan man säga att det blev. Vi missade alla 3 målen pga det, och även det fjärde för då var vi och handlade. Ganska rolig match att se ändå! Efteråt åkte vi hem till Rasmus igen. Åt middag och såg på Paranormal Activity 2 som vi tankat hem.

Har varit riktiga toppendagar torsdag-söndag! Men idag börjar ångesten över skolan verkligen rinna över mig. Nu är det bara 2 dagar (knappt ens det) kvar. Jag vill verkligen inte! Det enda positiva jag ser med det är att innebandyn drar igång som vanligt igen. Men jag får lov att kriga i 6 veckor till nästa lov! Ikväll är det i alla fall innebandyträning inför vår viktigaste match på hela säsongen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide