2011.07.21 endast två dagar återstår

Idag har det regnat, regnat och så har det regnat lite till. En sån här dag vill man ju egentligen bara ligga under täcket framför en bra film och gosa. Men jobbet kallade som vanligt och idag var det riktigt segt må jag säga! Mellan kl 10-16 tror jag vi hade typ 6-7 kunder sammanlagt och vi var fyra stycken som jobbade. Men på något vis fick man tiden att gå i alla fall vilket var skönt.

Om drygt en timme ska jag & Nettan ta bussen till Tumba. Då blir det en liten tjejåterträff med Alexandra & Erica. Vi ska äta gott på någon restaurang och catcha upp varandras liv. Vi har ju inte setts på hela lovet så vi har en del att ta igen kan man säga!


Jag på Skansen för några veckor sen


Kommentarer
Postat av: Thilda

Jag saknar dig, VI har verkligen saker att ta igen!! <3

2011-07-21 @ 22:29:21
URL: http://dahlins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide