The last song

Igår: Jobbade 12-15 vilket gick bra som vanligt. Eftersom att det är OB och kommunen inte kan betala mer i lön så jobbar man bara halva sin arbetstid! :) Sen blev jag upphämtad av mamma för att fortsätta till Skärholmen för att köpa hårfärg. Det är så himla drygt att de inte har den hårfärg som jag använder här på KICKS i Södertälje! Men hur som helst, efter ett snabbt besök var det i alla fall raka vägen hem för dusch, hårfärgning & trix och fix. 
Vid åtta-tiden var alla samlade hemma hos Lena. Därefter rullade tiden på hur fort som helst & helt plötsligt var klockan kvart över elva. Efter roliga lekar, dans & lagfoto gick vi vidare till 550 där vi slog klackarna i taket. Tack världens bästa lag för en galet lyckad kväll! ♥

     

Idag: Idag vaknade jag upp och mådde skit. Hehe, nejdå. Bara lite allmänt trött & seg men ingenting värre än så, så det tackar jag för! Dock har mitt humör varit i botten hela dagen. Nya tag imorgon! Idag har jag i alla fall varit på Taxinge Slott med mamma & pappa. Det är så mysigt där, speciellt när det är fint väder! Vi träffade på Rebecca också som jobbade. :)
Ikväll händer ingenting speciellt, det är ju trots allt söndag vilket betyder att det är jobbdag imorgon. Då jobbar jag 10-16.30. Älsklingen kommer hit snart i alla fall så vi får se vad vi hittar på för skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide