Vecka 27 - första jobbveckan

Måndag: Jobb 10-16.30 & mysa med baby
Tisdag: Jobb 10-16.30
Onsdag: Jobb 9.30-16 & rida med Sanna?
Torsdag: Ledig & Tim kommer hem från USA
Fredag: Jobb 10-16.30
Lördag: Jobb 12-15 & "lagfest" med älskade NIF som toppas med utgång på 550!
Söndag: Ledig

Jag överlevde min första arbetsdag, haha. Allt gick jättebra & det fanns verkligen ingen tid för att göra annat än att jobba. Hade aldrig kunnat tro att det var så mycket folk där, särskilt inte en måndag. Tiden rullade i alla fall på galet fort. Bästa mamma kom med mat till mig och höll mig sällskap under lunchen också! ♥ Imorgon är det på't igen men det känns faktiskt helt okej.

Rasmus jobbar eftermiddag/kväll idag så tills dess ska jag se till att göra lite nytta här hemma, samtidigt som jag drömmer mig bort till solen & värmen. En romantisk resa långt härifrån tillsammans med min pojke är vad jag skulle behöva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide