Home is whenever I am with you

Den här veckan har gått otroligt fort & jobbet har rullat på utan problem! :) Fast ångesten har varit hög när det varit strålande väder ute & man varit tvungen att vara inne ändå. Men sånt är livet. Tim har förresten kommit hem från USA nu ♥ Jag är så avis på honom som har fått åka till Kalifornien. Det måste verkligen vara ett minne för livet! Jag fick de svarta conversen av min snälla bror också!

I torsdags var jag i alla fall ledig och tvingade därför Rasmus att byta bort sin jobbdag. Våra scheman är allt annat än matchande kan jag säga. Vi bestämde oss för att åka upp till Skansen & mysa där i några timmar. Jag minns inte sist jag var där - i syfte med att kolla på djuren. Roligt var det i alla fall & fina bilder fick vi också :) När jag har orkat redigerat de slänger jag förmodligen upp några på fb!
Efter en heldag i Stockholm i stekande hetta var man ganska trött kan jag tala om. Så det där tänkta kvällsdoppen blev aldrig av utan vi avslutade istället kvällen framför Kniven mot strupen.

Igår jobbade jag 10-16.30. Det var inte en kotte till kund, typ. Men med tanke på vilket väder & vilken hetta det var igår så är det ganska förståeligt. Dagen rullade ändå på förvånadsvärt bra & 40 min efter stängning fick jag & Johanna äntligen sluta för dagen. Hemma väntade min älskling på mig efter att själv ha jobbat hela dagen. Vi gick till affären och handlade mat & efterätt. Sen grillade vi kyckling till potatisgratäng & vitlöksbröd. Till efterrätt grillade vi bär med smält vit choklad. Så enkelt & så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide