Vecka 28 - andra jobbveckan

Fredag: Jobb 10-16.30 & vara med Emmelie
Lördag: Ledig! Bio med älskling - Harry Potter och dödsrelikerna del 2
Söndag: Ledig! Jag & Tim ska till mormor & morfar på släktmiddag

Så var andra jobbveckan över. Har jobbat sen i måndags och tiden bara flyger förbi! Nu är det äntligen helg & ledig är jag också. Det ska bli så himla skönt! Samtidigt som jag inte riktigt kan förstå att jag bara har en vecka kvar nu på Solbackens Café. Allt har gått så fort. Hoppas verkligen på att jag får komma tillbaka i höst! Jag trivs så bra! Men på tal om att jobba i höst så känner jag mig sjukt motiverad. Jag behöver fan varje krona jag kan få in. Ett extra jobb i höst ska jag bara ha. Jag måste fan ha ett.

Alla säger ju att det är så himla dyrt när man går sista året i gymnasiet. Studentskivor, studentmiddag, studentkläder, studentmössa, studentflak, champagnefrukost osv. Allvarligt talat har jag fan ingen aning om hur Jag ska ha råd med allt det där - samtidigt som jag ska ha råd med att LEVA. Typ äta ute, bio, festa, shoppa & sånt. Det är en gåta det. Fast det är galet vad jag längtar! STUDENT 2012!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide