Cash is King

Egentligen ska jag väl publicera dagens lista ~ fyra minnen jag aldrig glömmer. Men jag har på tok på för lite tid just nu & dessutom är det en ganska klurig fråga. Jag har i alla fall jobbat hela dagen lång, men idag var Rebecca med mig så det har inte varit jobbigt alls! Vi ska jobba tillsammans imorgon också. :-)

Eftermiddagen kommer även den att spenderas med min fina kusin. Vi ska "hem" till Nykvarn för att köra ett pass tillsammans. Allt är verkligen mycket lättare när man är två & roligare såklart. Jag hade ju hoppats på lite finare väder så hade man kanske kunnat ta ett dopp också. Jag har ju inte tagit mitt första än vilket är S K A N D A L.


Kommentarer
Postat av: nettan grääs

Har inte heller tagit mitt första så vi är 2!

2011-06-22 @ 20:32:47
URL: http://ngraas.blogg.se/
Postat av: TESS

Då ser vi till att få det gjort tycker jag :)

2011-06-22 @ 22:15:50
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide