Dag 1. Tio fakta om mig själv

1. Jag påverkas mycket av folk runt omrking mig och kan lätt gräva ner mig för minsta sak. 
2. Att spara pengar är inte en utav mina starka sidor. Men jag försöker så gott jag kan.
3. Mjölk är bland det äckligaste jag vet i dryckväg.
4. Jag måste alltid ha rätt och är envis som bara den.
5. Fullt upp är något jag tycker om att ha. Då kan jag koppla bort alla jobbiga tankar.
6. Jag är en riktig småätare. Går och rotar i kyl & skåp flera gånger om dagen.
7. Något jag älskar att lyssna på är filmmusik. Ett klassiskt exempel är musiken ur Titanic.
8. Jag skulle aldrig klara mig utan mina nära & kära. Utan er är jag ingenting.
9. Min självdiciplin är någonting som jag önskar vore bättre.
10. I framtiden ser jag mig själv vara en framgångsrik grafisk designer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide