Dag 3. Åtta saker som irriterar mig

1. När jag inte hittar några kläder att ta på mig.
2. Att det finns så mycket i världen som man skulle vilja göra men som är i princip omöjligt.
3. Att jag inte kan ha mörka ögonbryn som matchar min hårfärg.
4. När man har pluggat som fan inför ett prov och så får man ändå bara G.
5. Pojk-/flickvänner som flörtar med andra trots att de redan är i ett förhållande.
(Låter som att jag menar Rasmus här ovanför men så är det inte! ♥)
6. När klockan ringer på morgonen och man vet att man har en lång skoldag framför mig. 
7. Folk som tror sig vara så himla mycket bättre än alla andra.
8. När mitt hår är en complete mess & inte alls vill samarbeta med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide