Dag 6. Fem saker jag inte kan leva utan

1. Utan Rasmus skulle hela min värld rasa samman
2. Min familj & mina närmsta vänner
3. Pengar underlättar väldigt mycket här i livet
4. Min dator om man tänker yrkesmässigt
5. Musik som faktiskt påverkar en mer än vad man tror

God morgon mina vänner! Jag öppnar upp dagen med dag 6 på listan ~ fem saker jag inte kan leva utan. En väldigt lätt lista som inte tog många minuter att göra.
Idag ska jag jobba igen, 10-14 skulle jag nog tippa på att det blir. Där efter blir det snabba ryck hem för en snabbdusch och lite fix. För senare ska jag, Alexandra & Nettan hem till födelsedagsbarnet Erica & fira henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide